اسلام یار

... اسلام،مذهب،تشیع،دعا،روایات،ائمه،پیامبران الهی،زیارات،برنامه ها و نرم افزار های مذهبی،قرآن و هزاران موضوع دینی دیگر برای آدم شدن انسان

اسلام یار

... اسلام،مذهب،تشیع،دعا،روایات،ائمه،پیامبران الهی،زیارات،برنامه ها و نرم افزار های مذهبی،قرآن و هزاران موضوع دینی دیگر برای آدم شدن انسان

اسلام یار
   traffiset.ir
آخرین نظرات
پیوندها

دعا به جهت رفع مظلمه

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۷ ب.ظ


سید بن طاووس رحمةاللَّه در مهج الدعوات از رسول خدا صلی اللَّه علیه و آله روایت کرده که جبرئیل به آن حضرت گفت: ای محمد! هر کس از امت تو را مظلمه ای باشد که نتواند آن را به صاحبش ادا کند و نتواند از او حلالی بجوید این دعا را بخواند. خدای تعالی آن مظلمه را ادا کند و صاحب مظلمه را از او راضی نماید (ولی اگر بتواند باید رد کند و صاحبش را راضی نماید).

 
یا نور السموات و الارض یا غوث المستغیثین و یا جار المستجرین انت المنزل بک کل حاجه استغفرک و اتوب الیک من مظالم کثیره لعبادک قبلی اللهم فایما عبد من عبیدک او امه من امائک کانت له قبلی مظلمه ظلمتها ایاه فی نفسه او فی عرضه او فی ماله او فی اهله و ولده او غیبه اغتبته بها او تحامل علیه بمیل او هوی او انفه او حمیه او ریاء او عصبیه غائبا کان او شاهدا حیا کان او میتا فقصرت یدی و ضاق وسعی عن ردها الیه و اتحلل منه فاسئلک یا من یملک الحاجات و هی مستجیبه بمشیته و مسرعه الی ارادته ان تصلی علی محمد و ال محمد و ان ترضیه عنی بما شئت من خزائن رحمتک ثم هب لی من لدنک رحمه انه لا ینقصک المغفره و لا بضرک الموهبه رب اکرمنی برحمتک و لا تهینی بذنوبی انک واسع المغفره یا ارحم الراحمین.

 


۹۶/۰۳/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">