اسلام یار

... اسلام،مذهب،تشیع،دعا،روایات،ائمه،پیامبران الهی،زیارات،برنامه ها و نرم افزار های مذهبی،قرآن و هزاران موضوع دینی دیگر برای آدم شدن انسان

اسلام یار

... اسلام،مذهب،تشیع،دعا،روایات،ائمه،پیامبران الهی،زیارات،برنامه ها و نرم افزار های مذهبی،قرآن و هزاران موضوع دینی دیگر برای آدم شدن انسان

اسلام یار
   traffiset.ir
آخرین نظرات
پیوندها

دعایی که سبب مال حلال و فرزندان صالح می شود

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ


از رسول اکرم صلی اللَّه علیه و آله روایت شده هر کس این دعا را بخواند یا با خود حمل نماید مال او از حلال بسیار و فرزندان صالح خداوند به او عطا کند و همه حاجات او روا شود و گناهان او آمرزیده گردد و شرح بسیاری دارد.   


بسم اللَّه الرحمن الرحیم

  
استغفر اللَّه الذی لا اله الا هو الحی القیوم و اتوب الیه استغفر اللَّه من جمیع ماکره اللَّه اللهم انی استغفرک ما قدمت و ما اخرت و ما اسررت و ما اعلنت من معصیتک و استغفرک من الذنوب التی لا یغفرها غیرک و لم یطلع علیها سواک و لا یسعها الا حلمک و لا یتجاوز منها الا عفوک و استغفرک من کل یمین صدر منی فخالفت منها و استغفرک منها یا لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین و استغفرک یا عالم الغیب و الشهاده من کل سیئه عملتها فی بیاض النهار و سواد اللیل و ملاء و خلاء و سر و علانیه و انت ناظر بها الهی اذا ارتکبتها و انیت بها من العصیان یا حلیم یا کریم و استغفرک لکل سید المرسلین و الینا من نبیک محمد و اله الطیبین الطاهرین المعصومین من ال طه و یس برحمتک یا ارحم الراحمین

 

 

 

 

 

۹۵/۰۷/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">