اسلام یار

... اسلام،مذهب،تشیع،دعا،روایات،ائمه،پیامبران الهی،زیارات،برنامه ها و نرم افزار های مذهبی،قرآن و هزاران موضوع دینی دیگر برای آدم شدن انسان

اسلام یار

... اسلام،مذهب،تشیع،دعا،روایات،ائمه،پیامبران الهی،زیارات،برنامه ها و نرم افزار های مذهبی،قرآن و هزاران موضوع دینی دیگر برای آدم شدن انسان

اسلام یار
   traffiset.ir
آخرین نظرات
پیوندها

دعای معراج دیگر

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

 

از رسول اکرم صلی الله علیه و آله منقول است آن شبی که مرا به معراج بردند از تمامی آسمانها گذشتم تا به آسمان هفتم رسیدم و آنچه دیدم بودم و با خدای تعالی بی واسطه سخن گفتم و مراجعت نمودم چون به مقام جبرئیل رسیدم گفتم یا جبرئیل این چه دعائی است که جمله فرشتگان می خوانند؟ گفت یا محمد صلی الله علیه و آله این همان دعایی است که از جانب حق به شما آوردم و خدای تعالی می فرماید که هر که از آدم تا خاتم این دعا را بخواند یا با خود دارد عزیز و مکرم گردد و حاجتش برآورده شود حق تعالی هیچ حجاب در میان او و خودش نگذارد و او را از جمیع بلایا محفوظ فرماید و اگر از آدم تا خاتم جمع شوند و جمیع دریاها مرکب گردد و آسمان و زمین کاغذ شود چندان نویسنده که همه فرشتگان مانده شوند و دریا خشک شود و آسمان و زمین تمام شود نمی تواند ثواب این دعا را بنویسند و از هزار یکی نوشته نشود و خواننده و دارنده این دعا را تنگی دست ندهد و تا روز اجل بستگی در کار وی نشود و در روز قیامت حساب را از وی بردارند و بی حساب داخل بهشت شود.


یا محمد دارنده و خواننده این دعا رستگاری یابد. هر کس در عمر خود این دعا را یک بار بخواند و اگر نتواند گوش بدهد یا با خود دارد چنان باشد که چهل هزار ختم قرآن کرده باشد و چهل هزار حج کرده باشد و چهل هزار گوسفند قربانی کرده و چهل هزار بنده آزاد کرده و چهل هزار مسکین را طعام داده و چهل هزار برهنه را پوشیده باشد و تورات موسی و انجیل عیسی و زبور داوود و فرقان محمد المصطفی صلی الله علیه و آله را خوانده باشد و اگر بیمار باشد چنانچه طبیبان از معالجه آن عاجز باشند چون این دعا را به آن بیمار دهند و بر بالین وی گذارند شفا یابد و اگر کسی قرض دار باشد و این دعا را بخواند حق تعالی دین او را ادا فرماید و اگر کسی کاهل نماز باشد این دعا را با خود دارد حق تعالی دل او را روشن گرداند حریض نماز شود و اگر زن دشوار زاید این دعا را بر آب خواند بخورد به آسانی بار نهد و اگر کسی را بسته باشند این دعا را بر موم گیرند و بر کمر وی بندند فی الحال گشاده گردد و اگر بخت دختر بسته باشد این دعا را بخواند یا با خود دارد بخت او گشاده شود و اگر کسی را به پای دار برند این دعا را بر وی بخوانند و بدمند یا در نزد آن کس باشد هیچ ضرری به او نرسد و اگر جهت فرزند بخواند خداوند عالم پسری به وی عطا فرماید و دارنده این دعا از گزند مار و عقرب و زبان بدگویان ایمن گردد
.
خواننده و دارنده این دعا از درد گوش و دردسر و درد چشم و درد دل و جگر و فلج و لغوه و جمیع دردها ایمن گردد و هر کس این دعا را با خود به گرد برد حق سبحانه او را ببخشد و سکرات موت را بر وی آسان گرداند و از عذاب قبر و سوال نکیر و منکر ایمن گردد و روز جزا چهل هزار فرشته به استقبال وی برآیند تا داخل بهشت می کنند و شرح این دعا بسیار بود اما مختصر کردیم تا ملال نگیرد بسیار مجرب است ان شاء اللَّه و اللَّه اعلم بالصواب
.


هذا دعای معراج

 
یا سید یا سند یا صمد یا من له المستند اجعل لی فرجا و مخرجا مما انا فیه و اکفنی فیه و اعوذ بک بسم اللَّه التامات یا اللَّه یا اللَّه یا اللَّه یا رحمن یا رحمن یا رحمن یا رحیم یا خالق یا رازق یا باری یا اول یا اخر یا ظاهر یا باطن یا مالک یا قادر یا واهب یا وهاب یا تواب یا حکیم یا سمیع یا بصیر یا غفور یا رحیم یا غافر یا شکور یا عالم یا عادل یا کریم یا رحیم یا ودود یا غفور یا روف یا وتر یا مغیث یا مجیب یا حبیب یا منیب یا رقیب یا معید یا حافظ یا قابض یا حی یا مالک یا باعث یا وارث یا رحیم یا راحم یا فاتح یا فارج یا فاخر یا معز یا مذل یا معین یا مبین یا جلیل یا جمیل یا کفیل یا وکیل یا دلیل یا حی یا قیوم یا جبار یا غفار یا حنان یا منان یا دیان یا غفران یا برهان یا سبحان یا مستعان یا سلطان یا امین یا مومن یا متکبر یا شکور یا عزیز یا علی یا وفی یا قوی یا غنی یا محق یا معطی یا اخر یا احسن الخالقین یا خیر الرازقین یا خیر الغافرین یا خیر المحسنین یا خیر الناصرین یا ارحم الراحمین یا نور السموات و الارض یا هادی المضلین یا دلیل المتحیرین یا خالق کلشی ء یا فاطر السموات و الارض یا هادی المضلین یا مفتح الابواب یا مسبب الاسباب یا رفیع الدرجات یا ولی الحسنات یا غافر الخطیئات یا محیی الاموات یا ضاعف الحسنات یا دافع البلیات اللهم احفظ صاحب هذا الدعاء من الطاعون و الزلزله و الفجاه و الوباء و من شر السلطان الجابر و شر العین السوء و من شر الاعداء و من شر الجن و الانس بحق لا اله الا هو الحی القیوم بحق کهیعص و بحق حمعسق و بحق محمد المصطفی و بحق علی المرتضی و الائمه الهدی و بحق اللوح و القلم و الکرسی و العرش و بحق فسیکفیکهم اللَّه و هو السمیع العلیم اللهم احفظ صاحب هذ الدعاء من شر کل ذی شر و من شر طارق اللیل و النهار و من شر والد و ما ولد و من شر مایلج فی الارض و ما یخرج منها و هو الغفور الرحیم اللهم احفظ صاحب هذا الدعا من شر الاعداء و من شر جمیع المحنه و الداء و من شر النفاثات فی العقد و من شر حاسد اذا حسد یا رب بعز عزتک و القهر بلطفک و الرحمه رحمتک یا واهب العطایا یا دافع البلایا یا غافر الخطایا یا ستار العیوب یا نور الغیوب یا نور القلوب یا حبیب القلوب یا قاضی الحاجات یا رحمن الدنیا و الاخره یا ارحم الراحمین و بحق الا الا اللَّه تصیر االامور اللهم استودعک نفسی و روحی و مالی و اولادی و جمیع ما انعمت علی فی الدین و الدنیا و الاخره انه لا یضیع صانیک یصونک و محفو ظک و مامولک و لایجیرنی احد منک و لن اجد من دونه ملتحدا اللهم ربنا اتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره حسنه و قنا عذاب النار و عذاب القبر برحمتک یا ارحم الراحمین و صلی اللَّه علی محمد و اله اجمعین الطاهرین و الائمه المعصومین و سلم تسلیما کثیرا کثیرا.

 

 

۹۵/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">